PLACES- STOCKHOLM

01:52 marcela cierkosz 6 Comments


Weekend majowy spędziłam w Sztokholmie, mieście pięknym lecz ogromnym. Co podróż odkrywam, że im większe miasto tym bardziej mnie przytłacza, na podróż idealnie, ale chyba nie wyobrażam sobie w takim mieszkać. Kocham tę moją Kopenhagę za możliwość przemieszczania się rowerem, piękne kamieniczki maksymalnie czteropiętrowe i małe swojskie kawiarenki. Nie powiem, że nie lubię odwiedzać dużych miast, bo w pewnym sensie jakoś mnie to podnieca. Ale nie mogłabyme tak na co dzień. Zdecydowanie nie! 















6 komentarzy:

  1. Masz racje miasto to jest piękne, śliczne zdjęcia!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne miejsce, muszę się tam kiedyś wybrać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju jakie piękne zdjęcia *.* Sztokholm jest na mojej liście podróżniczej i mam nadzieję że zobaczę go miasto ale również nie wyobrażam sobie zbytnio życia w takim mieście.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Sztokholm faktycznie troszkę przytłacza, ale już np. Göteborg jest fantastyczny :)
    Marzę by zobaczyć Kopenhagę, może uda się w tym roku :)
    Wyglądasz świetnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń