NEW IN: Zara dress

10:56 marcela cierkosz 4 Comments


Dzisiaj kupiłam w Zarze piękną sukienkę, dzisiaj wrzucam tylko zdjęcie z telefonu, ale jutro będę robić w niej zdjęcia do posta! :) Jest wykonana z dwóch kolorystycznie podobnych materiałów z geometrycznymi printami i jest stylizowana trochę na sukienkę vintage. 



Co więcej dzisiaj widziałam dwa posty o noszeniu pidżamy na co dzień od znanych światowo blogerek, które śledzę i uwielbiam, więc bardzo się cieszę. Poniżej wklejam linki:



*mały edit: Jessiczka też o tym napisała :)

i pomyśleć, że ja pisałam o tym już w grudniu :) Patrz tu!





4 komentarze:

  1. nice post:)
    kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpadłam przypadkiem, ale jak zobaczyłam Twoje zdjecie po prawej stronie, ten cudowny portret postanowiłam zostać na dlużej. Pierwszy post i już komentuję! Sukienka świetna, podobają mi się takie kształty, lecz bałabym się, że mi by nie pasowały. Czekam na zapowiedziany post :)

    http://jestem-edyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, bardzo mi miło to słyszeć. dziękuję! :*

      Usuń